❤分隔❤

Wednesday, September 28, 2011

❤日记-壹

这将是我以后的日记了, 反正都没什么灵感去写些有的没的东西,


今天的心情=40%
不是很好,
I just realize that what you told me was actually public to everyone,
and it's not just only me the one who knew it.
I'm really foolish, think too much,
thinking that I'm important for you.
But it is true that you are important for me as well.

自己的心情, 不需要张扬在面子书上,
不需要让那么多人看,
不需要让那么多人知道关于你的一切,
因为我的一切根本不重要,
根本没人会去理会,
就算理会,也会觉得恶心。
因为当你真正了解我的时候,
你会觉得我其实很可怕,
只是我一直都在掩饰罢了。

No comments: